Inici > Asociació Wagneriana Alacant > La nostra biografia - Associació Wagneriana Alacant (AWA)
Cat / Val | Castellano

Biografia de lAssociació

Richard Wagner

L'Associació Wagneriana d'Alacant va néixer en 22 de maig de l'any 1993 a Alacant com una fraternitat que compartís els ideals de l'obra teòrica i musical de Wagner i que promogués el seu estudi a la recerca d'una nova aplicació i renovació del concepte de l'obra d'art total.

La societat, amb un nucli que s'ha mantingut actiu a través del temps, va celebrar en 2013 els seus 20 anys d'existència i el bicentenari del naixement de Wagner, ja que va ser fundada el mateix dia del naixement de Wagner. Al llarg d'aquest temps, ha estat extens el camí dels estudis i experiències privats escomesos en companyia de molts amics d'aquesta i altres províncies.

Avui més que mai estem segurs que l'obra de Wagner és capaç de tendir vincles de gran valor creatiu, no només basats en el gaudeixi de la seva extraordinària obra, sinó fomentant inquietuds i ideals de gran valor en una època en la qual els ideals estan sumits en la més profunda de les crisis.

Per contactar amb nosaltres o intercanviar documents fora de catàleg presents a la nostra biblioteca, envia'ns un email en la secció Contacte.

Premios Asociación Wagneriana

En un passat culturalment més gloriós i menys especulatiu com el que ara vivim, Alacant va tenir com a protagonista de la seva activitat musical a l'Orquestra Simfònica "La Wagneriana", associació d'aquesta terra que aquí veiem en fotografies de l'any 1932 i 1934, al Teatre principal. Avui treballem amb l'esperança d'aconseguir aviat reunir una nova "Orquestra Wagneriana Revolucionària d'Alacant" per a donar a coneixer la musica dels nostres compositors.

Richard Wagner